צור קשר
שם:
נייד:
דוא"ל:
הודעה:
שמונה ועוד חמש
דף הבית » טיפים והמלצות

מטופלים ממליצים:

טופלתי אצל לינה,כשהיתה לי בעיה עם הכליות. לאחר אבחון מעמיק,טופלתי בדיקור ובתזונה( כולל תה מיוחד) לטיפול במערכת העיכול. לינה רואה את הגוף כמכלול של מערכות ,התומכות אחת בשניה ; ואין הפרדה בין הגוף לנפש. כשהיו לי כאבים בצוואר ובגב תחתון, טופלתי בטווינא ודיקור.

ההסברים של לינה מקיפים ,מעמיקים ומרגיעים. כשהגעתי לאיזון, בעזרת הטיפולים בחרתי להמשיך לקבל טיפולים אצל לינה ,לאיזון המערכות ולשימור המצב הקיים.

לינה מאוד קשובה,מקצועית וסבלנית. ממליצה עליה בחום .

מ׳ בת 66 ראשל״צ.


הגעתי לטיפול אצל לינה בעקבות בעיות אורטופדיות. התוצאות היו מיידיות ולוו גם בטיפול בריאותי שגרם לשיפור מהיר ויעיל, עם הרבה הקשבה ועניין, ועל כך אני מאוד מרוצה.
לינה היא מטפלת מקצועית, נאמנה, עדינה נעימה ואכפתית, ואני ממליצה עליה בחום.
רימה, 63, פתח תקווה.


התחלתי טיפול אצל לינה בעקבות בעיית גרד קשה שנמשכה שנים וסבלתי ממנה מאוד עד כדי חוסר שינה. לפני כן פניתי לכמה רופאי עור שונים שלא ידעו לומר מה בדיוק יש לי וכיצד לטפל בזה מלבד לתת לי אנטיביוטיקה לתקופות ארוכות מאוד, בכל פעם 3 חודשים(!!), ומשחות סטרואידיות למריחה שלא עזרו.

כשהגעתי ללינה כבר בטיפול הראשון היא שילבה דיקור להרגעת המצב האקוטי והמלצות תזונתיות על מנת לפתור את הבעיה לאורך זמן. התוצאות היו כמעט מיידיות ובהדרגה נעלם הגרד לחלוטין, יחד עם עוד כמה סימפטומים שלא ייחסתי להם חשיבות בכלל לפני כן.

בהמשך בנינו ביחד ממש מבנה חדש ליום-יום שלי, שאתו נשארתי עד היום, ואני מרגישה ממש מצויין!!

מלבד היתה מטפלת מקצועית מאוד, לינה היתה סבלנית וקשובה ואני ממש מרגישה שמאז הטיפול אני אדם חדש.

נטע, 30, תל מונד.



טיפים:


לדופק מהיר, ותחושות חזקות של דפיקות לב:


  1. הימנעי עד כמה שתוכלי מצריכת אלכוהול ועישון- חומרים מעוררים כמו אלכוהול וניקוטין מגבירים באופן טבעי את קצב לבך.
  2. הגבילי את צריכת הקפה שלך
  3. תבדקי את התרופות שאת נוטלת- ישנם תרופות כגורמות לגלי חום כחלק מתופעת הלוואי שלהן, כמו כן, שילוב תרופות מסוימות עלול לגרום להאצת קצב הלב.
  4. הירגעי – לחץ הוא זרז ידוע של תופעות גיל המעבר השונים.
  5. תזונה- (לבדוק תזונה)


טיפים לשינה טובה יותר:


  1. פעילות גופנית יומיומית חשובה מאוד לאיכות השינה אבל....
  2. הימנעי מפעילות גופנית סמוך לזמן השינה (וזה כולל ניקיון!)
  3. תשתדלי לא לאכול בערב מזונות מתובלים בכלל וחריפים בפרט- הם מעוררים גלי חום והזעות
  4. גם אם את רגילה לזה, שתייה של קפאין או אלכוהול סמוך לשינה תגרום לקושי להירדם או לשינה לא רציפה.
  5. הימנעי משתיית מים מרובה סמוך לשינה.
  6. גם אם את ממש עייפה תשתדלי לא להירדם על הספה או בכל מקום אחר חוץ מהמיטה שלך.
  7. תוציאי את הטלוויזיה והמחשב מחדר השינה- תשתדלי ליצור חדר נטול רעשים עד כמה שאפשר.
  8. תנסי ליצור שיגרת שינה- כן, כמו שעשית לילדים שלך, ללכת לישון ולקום בשעה קבועה תעזור לך בעיקר אם את מתקשה להירדם


לנקודה התחתונה:


  1. מזונות שיעזרו לך להפחית את סימני גיל המעבר וטובים להשבת דחף מיני:
  2. חשוב מאוד להקפיד לצרוך את כל הויטמינים החיוניים לגופך, המזונות הבאים מלאים בויטמינים מסוג -A,B,C,Eדגנים מלאים, כרוב, ברוקולי, נבטים, תרד, גרעיני חמנייה, שקדים (ללא הקליפה) ירקות ירוקים, גזר, שעועית, תאנים.
  3. כף דבש בכוס תה (פעם ביום)
  4. דגים - בעיקר דגים מהים הצפוני העמוק, הם עשירים באומגה 3
  5. מוצרי חלב מותססים ובאיכות גבוהה- יוגורט, ריוויון.
  6. מזון מלכות-מחזק מאוד את מערכת המין.
  7. פירות יער- חסר לנו כאן בארץ, אבל טוב לזכור את זה אם את בחול בעונה המתאימה.
  8. זרעים- בעיקר זרעי חילבה, שומר ואניס

**אם את סובלת מיובש או גרד בנרתיק, חשוב מאוד שתקפידי להימנע משימוש במוצרים הבאים באזורים הפרטיים- סבונים מבושמים, תכשירים מבוססי שמן, אמבטיות קצף.


גלי חום והזעות:


  1. תתלבשי בשכבות- שימי לב לסוג הבד של בגדייך,תעדיפי כותנה או פשתן, בד מלאכותי כמו פוליאסטר ומשי לא הולכים טוב עם גלי החום.
  2. השתמשי במצעים מכותנה בלבד- מצעים חשובים לא פחות מבגדייך, השתמשי במצעים 100% כותנה ותשימי כמה שכבות של סדינים כך שתוכלי להוריד שכבה בעת הצורך בלילה.
  3. הימנעי מאכילת מזונות חריפים
  4. הימנעי מצריכת קפאין ועישון- חומרים מעוררים אלו גורמים לגלי חום.
  5. אל תעשי מקלחות חמות מאוד ואל תלכי לסאונה.
  6. תתכונני מראש- תשתדלי להגיע כמה דקות לפני הזמן לפגישות חשובות, כך לא תהיי בלחץ, הידוע כזרז לתופעות גיל המעבר.
  7. תיודעי שיש איתך בקבוק מים בכל עת- שתיית מים בזמן התרחשות גל חום מזרזת את סיומו.